Pozycjonowanie strony internetowej i najczęściej popełniane błędy. Zobacz, czego unikać

Wiele przedsiębiorców twierdzi, że pozycjonowanie strony internetowej to bardzo proste zadanie oraz, że samodzielnie mogą wykonywać działania z zakresu marketingu w sieci. Tymczasem lista błędów popełnianych przy wdrażaniach strategii SEO jest bardzo długa, a ich powielanie może skutkować uciążliwą blokadą od Google’a. W jaki sposób skutecznie i bezpiecznie podnieść pozycję swojej strony w indeksie najbardziej popularnej wyszukiwarki? Przekonaj się sam!

Brak doświadczenia jest równoznaczny z nieskutecznym pozycjonowaniem

Pozycjonowanie strony internetowej to stosunkowo młoda branża. Polega ona na wykonywaniu działań mających na celu zwiększenie widoczności witryny w organicznych wynikach indeksu Google. Dokładne czynniki wpływające na lokatę zajmowaną w rankingu wyszukiwarki oraz szczegóły działania algorytmu nie są do końca znane. Zdecydowana większość technik skutecznego pozycjonowania została opracowana na zasadzie kilkuletniej obserwacji i przeprowadzania eksperymentów. Brak doświadczenia osoby wykonującej zabiegi pozycjonujące jest zdecydowanie najpopularniejszą przyczyną błędów w marketingu internetowym. Aby ich nie popełniać należy zaufać profesjonalnym i doświadczonym specjalistom SEO. Agencja IN i jej pracownicy posiadają wszystkie czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Oprócz sporego stażu w branży, charakteryzuje ich również zmysł analityczny i konsekwencja w działaniu.

Nieprawidłowa optymalizacja treści. Dobry początek, a w efekcie powolne umieranie

Błędy optymalizacyjne przy procesie pozycjonowania portali internetowych popełniane są najczęściej przez osoby, które mogą się pochwalić jedynie widzą teoretyczną na temat uzyskiwania szczytu list rankingowych Google’a. Tego typu specjaliści charakteryzują się nienaturalnym i przesadnym nasyceniem tekstu w słowa kluczowe. Wyszukiwarka już dawno nie zwraca uwagę na minimalną liczbę fraz zawieranych w śródtytułach i treści głównej. Liczne potknięcia można zauważyć również dokładnie analizując content na stronie. Tytuły, które w żaden sposób nie zachęcają czytelnika do kliknięcia w link, popularne ostatnio clickbaity czy zdecydowanie za krótkie artykuły. To tylko kilka z wielu błędów powielanych przez nierzetelnych specjalistów SEO. Takie zabiegi są bardzo prostą drogą do uśmiercenia strony w indeksowaniu Google.

Brak pomysłu na tekst? Skopiowanie go z konkurencyjnej strony to niewybaczalny błąd

Nieoryginalność artykułów to zmora nie tylko firmowych blogów, gdzie z kradzieżą praw autorskich mamy do czynienia na każdym kroku, ale przede wszystkim sklepów internetowych. Bardzo popularną i równie niepotrzebną praktyką jest zamieszczanie opisów produktów z witryny producenta. Duplikacja treści to jasny sygnał dla robotów wyszukiwarki, że nasz content nie jest atrakcyjny, a jego niska jakość ma znaczący wpływ na niskie pozycjonowanie strony internetowej. W przypadku braku weny warto skorzystać z usług profesjonalnej firmy, zajmującej się pozycjonowaniem. Brak fachowej wiedzy na temat SEO może tylko zaszkodzić portalowi.

(Materiał partnerski)

Dodaj komentarz

Wiadomości

Kradną i wpadną

Na koneckim bazarze złodziejka ukradła spódnice. W Koziej Woli złodziej wyniósł ze sklepu sześciopak piw. A w Gowarczowie ktoś ukradł narzędzia i części maszyn...

Najnowsze komentarze

Galerie

Najbardziej popularne

Wiadomości

Na koneckim bazarze złodziejka ukradła spódnice. W Koziej Woli złodziej wyniósł ze sklepu sześciopak piw. A w Gowarczowie ktoś ukradł narzędzia i części maszyn...

Ostatnio dodane

Najnowsze komentarze