Nie zadowala Cię poziom sprzedaży? Sprawdź, jak skuteczne jest pozycjonowanie stron

Konieczności zadbania o promocję w internecie nie trzeba już tłumaczyć nikomu, kto nie chce pracować na marne i zdobyć jak największe grono klientów. Jeśli jednak będziemy traktowali to medium tak samo jak te tradycyjne, albo publiczną przestrzeń i po prostu publikowali w nim swoje materiały, możemy liczyć tylko przypadkowych odbiorców. A przecież wielką zaletą powszechnego dostępu do sieci jest właśnie to, że można ten przypadek wyeliminować!

Większość internautów da Ci tylko jedną szansę. Wykorzystaj ją!

Wprowadzenie w wyszukiwarkę Google jakiegokolwiek ogólnego zapytania sprawi, że zwróci nam ona miliony wyników. W przypadku bardziej szczegółowego mogą to być tysiące, niekiedy setki – zawsze jednak jest w czym wybierać. Tymczasem, większość jej użytkowników otwiera tylko jeden. Do powrotu na stronę z pozostałymi i sprawdzenia innego może ich czasem skłonić konstatacja, że nie odpowiada on ich potrzebom. Zadbaj więc o to, by była nim właśnie Twoja strona!

Jak to zrobić? Sprawa jest banalnie prosta – kto pierwszy ten lepszy. Popularność poszczególnych pozycji radykalnie spada wraz odległością od szczytu. Najbardziej oblegane są pierwsze trzy – zdobycie takiego miejsca pozwala już nie martwić się o nowych klientów. Nie wiąże się ono bowiem jedynie ze wzrostem ruchu na stronie. Skuteczność pozycjonowania wynika przede wszystkim z tego, że jest to ruch niezwykle cenny, generowany przez użytkowników ściśle przecież wyselekcjonowanych na podstawie swoich zapytań. Nie trzeba więc wzbudzać w nich zainteresowania daną dziedziną czy potrzebą, nad czym tak głowią się marketingowcy wykorzystujący konwencjonalne kanały komunikacji. Wystarczy na tą potrzebę odpowiedzieć. Zadbaj o atrakcyjną, przejrzystą witrynę, jasny cennik bądź inne niezbędne klientowi informacje, a będzie on Twój!

Korzystny cennik to nie wszystko. Szukaj doświadczonych fachowców!

Prace nad pozycjonowaniem firmowej witryny warto rozpocząć bez zbędnej zwłoki. Efekty nigdy nie pojawią się bowiem błyskawicznie, a nieubłagane algorytmy wyszukiwarki tylko czekają, by karnym filtrem lub banem ostudzić zapał tych, którym cierpliwości brakuje. Jak wskazuje doświadczenie specjalistów z firmy AFTERWEB, w przypadku łatwych (mniej popularnych) fraz miejsce w pierwszej dziesiątce można zdobyć nawet w ciągu trzech miesięcy. Dostęp do najszerszego grona potencjalnych klientów dają nam jednak frazy ogólne, trudne. Tutaj potrzebny może być nawet rok, jednak efekty nie pozostawią wątpliwości, że warto było trud ten podjąć. Postępy znacznie zwolnią przed samym szczytem – o niego toczy się wszak najbardziej zacięta walka – bo to po prostu się opłaca! Sięgnij po wsparcie i stań do niej!

Czym się kierować, by mogło być ono skuteczne? Najważniejsze są kwalifikacje danego zespołu SEM. Dziś, gdy pozycjonowanie nie sprowadza się już jedynie do pisania tekstów na strony i pozyskiwania dowolnych linków, potrzebna jest rozległa wiedza. Doświadczeni fachowcy nie tylko nie popełnią brzemiennych w skutki błędów, ale też wykonają wszystko taniej, niż mogłoby to mieć miejsce w przypadku prób samodzielnych działań. Nie mniej, zbyt niskie ceny usług powinny wzbudzić naszą ostrożność, podobnie jak obietnice błyskawicznych efektów. Bądź rozważny i zarabiaj!

(Materiał partnera)

Dodaj komentarz

Wiadomości

Najnowsze komentarze

Galerie

Najbardziej popularne

Wiadomości

Mimo różnych zakazów, złodzieje pracują bez wytchnienia. Policja odnotowuje nieco mniej złodziejskich wybryków, ale jednak przestępcy zabierają dobra materialne innych ludzi. Mieszkaniec gminy Radoszyce za...

Ostatnio dodane

Najnowsze komentarze