
W minionym tygodniu w Powiatowym Urzędzie Pracy wdrożone zostały rozwiązania, które przyspieszą obsługę klientów i zwiększą jakość usług.
W budynku zainstalowany został biletomat zintegrowany z dedykowaną stroną internetową oraz aplikacją mobilną na systemy Android i iOS.
Pozwala to nie tylko sprawdzić, ile osób oczekuje na załatwienie konkretnej sprawy, ale również dokonać rezerwacji biletu online lub pobranie biletu w formie elektronicznej.
- Wdrożyliśmy takie rozwiązania w celu zwiększenia jakości świadczonych usług oraz zapewnienia komfortu obsługi. Poszczególne elementy wdrożonego systemu mają za zadanie skrócenie czasu oczekiwania klientów na załatwienie swojej sprawy - informuje Jacek Werens, dyrektor PUP w Końskich.
Teraz te nowoczesne rozwiązania przetestują wszyscy korzystający z usług PUP w Końskich. Przypomnijmy, że podobne usprawnienia działają już w koneckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
DAK
Fot. Starostwo Powiatowe w Końskich
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie