Reklama

Szansa dla konecczan. Zostań członkiem Młodzieżowej Rady Klimatycznej!

Masz 15, a nie więcej niż 26 lat? Jeśli tak, to możesz kandydować na członka drugiej kadencji Młodzieżowej Rady Klimatycznej.

To organ doradczy Ministra Klimatu i Środowiska w zakresie spraw objętych działami administracji rządowej - klimat, energia i środowisko.

Nabór

- Ministerstwo Klimatu i Środowiska rozpoczęło nabór Kandydatów na Członków drugiej kadencji Młodzieżowej Rady Klimatycznej, organu doradczego Ministra Klimatu i Środowiska w zakresie spraw objętych działami administracji rządowej klimat, energia i środowisko. Do Rady powołane zostaną 32 osoby w wieku od 15 do 26 lat. Nabór kandydatów odbywa się w terminie 1-30 czerwca 2022 r. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie naboru dostępnym na stronie internetowej ministerstwa - informuje Małgorzata Golińska, sekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska.

Dla kogo?

- W procesie rekrutacji wyłonione zostaną 32 osoby w wieku od 15 do 26 lat, które powołam na Członków Młodzieżowej Rady Klimatycznej. Zgłoszenia zostaną podzielone na dwie grupy. Pierwsza to osoby poniżej 20 roku życia (osoby, które w dniu ogłoszenia naboru nie mają ukończonych 20 lat). W tej grupie wiekowej, z każdego województwa zostanie wyłoniony jeden uczestnik naboru z najwyższą oceną merytoryczną, łącznie wybranych zostanie 16 uczestników. Druga grupa to osoby p owyżej 20 roku życia (osoby, które w dniu ogłoszenia naboru kończą lub mają ukończone 20 lat). W tej grupie wiekowej zostanie wybranych 16 uczestników naboru z najwyższą oceną merytoryczną, bez podziału na województwa. Druga kadencja Rady rozpocznie się na przełomie września i października 2022 roku i będzie trwać dwa lata - uzupełnia Anna Moskwa, minister klimatu i środowiska.

Szczegóły na stronie internetowej ministerstwa.

DAK

Grafika: logo Młodzieżowej Rady Klimatycznej

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Konecki24.pl




Reklama
Wróć do