Reklama

Toyota C-HR - rusza przedsprzedaż nowego crossovera

Rusza sprzedaż nowego crossovera Toyoty. To pierwszy model w historii oficjalnej sprzedaży samochodów w Polsce, który można zamówić przez internet za pośrednictwem dedykowanej strony. Cennik Toyoty C-HR z silnikiem 1.2 Turbo zaczyna się od wersji podstawowej w cenie 79 900 zł. Wersja napędzana najnowszym układem hybrydowym IV generacji będzie dostępna od 104 900 zł.

(artykuł promocyjny)

- Toyota C-HR - pierwszy samochód w historii marki, który w Polsce można zamówić przez internet;
- Przedsprzedaż najnowszego crossovera Toyoty od 2 września;
Pierwsza Toyota, w której udało się w pełni zachować w produkcji awangardowy styl modelu studyjnego;
- Toyota C-HR dostępna już od 79 900 zł, wersja hybrydowa od 104 900 zł;
- Bogate wyposażenie już w podstawowej wersji Active;
- Atrakcyjna oferta w przedsprzedaży, ceny niższe o 2000 zł;
- Korzyści dla wersji Prime do 5900 zł.

Oferta C-HR obejmuje cztery wersje wyposażenia: Active, Premium, Dynamic i Prestige oraz dwie wersje silnikowe: benzynowa jednostka 1,2 Turbo o mocy 116 KM z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów i hybrydowa IV generacji o mocy 122 KM z przekładnią E-CVT. Samochód z silnikiem 1,2 można wyposażyć w automatyczną skrzynię Multidrive S i napęd 4x4.

Rewelacyjna oferta już w podstawowej wersji
Model podstawowy Toyoty C-HR za 79 900 zł oferuje bardzo bogate wyposażenie. Standardem dla każdego egzemplarza stał się pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense. Obejmuje on układy: wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC) oraz aktywny tempomat (ACC) i automatyczne światła drogowe (AHB).

W standardzie otrzymujemy również centralny zamek, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i lusterka z podgrzewaniem, a także system audio, manualną klimatyzację i komputer pokładowy. Do tego wielofunkcyjną kierownicę z regulacją w dwóch płaszczyznach, antenę dachową typu Shark-Fin, lusterka z wbudowanymi kierunkowskazami i klamki lakierowane w kolorze nadwozia. Dynamikę auta podkreślają sportowe fotele oraz tylny spoiler.

Limitowana edycja Prime
W specjalnej ofercie cenowej na otwarcie sprzedaży dostępna jest limitowana, niezwykle bogato wyposażona edycja Prime wersji Dynamic i Prestige. Toyota C-HR w tej edycji to więcej, niż kompletnie wyposażony samochód – kupując ją, zyskuje się dodatkowe pakiety wyposażenia.

W standardzie znajdziemy w niej światła w technologii Pure LED, co oznacza że całe oświetlenie zewnętrze samochodu - zarówno reflektory z automatyczną regulacją, lampy przeciwmgielne, lampy tylne, a nawet sekwencyjne kierunkowskazy – oparto w stu procentach na najnowocześniejszych diodach LED.

Edycję Prime wyposażono w najnowszej generacji system multimedialny Toyota Touch 2 z ukrytym za taflą szkła 8-calowym, dotykowym ekranem oraz kamerą cofania, a także zapewniający krystaliczną czystość dźwięku system Premium Audio JBL z 8-kanałowym wzmacniaczem, ośmioma głośnikami i subwooferem (pakiet PREMIUM AUDIO JBL). W standardzie znalazło się także elektryczne podgrzewanie kierownicy i uruchamianie samochodu przyciskiem w desce rozdzielczej.

Prime to również elementy stylistyczne – na zewnątrz metalizowany lakier, łączony z czarnym dachem w kolorze Black Star i chromowaną, ozdobną listwą z boku pojazdu, a wewnątrz, fotele pokryte perforowaną, naturalną i syntetyczną skórą, z elementami w kolorze Vision Violet, która w ramach oferty premierowej jest dodawana gratis (skórzane siedzenia o wartości 5900 zł).

Toyota C-HR w wersji Prime Dynamic wyposażona jest w najnowszą generację systemu automatycznego parkowania (SIPA) z przednimi i tylnymi czujnikami parkowania oraz system monitorowania martwego pola (BSM) w automatycznie składanych lusterkach oraz – bardzo efektywnie zwiększający bezpieczeństwo – system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu.

Wersję Prime Prestige zaopatrzono dodatkowo w nawigację Toyota Touch2 & Go z aplikacjami oraz bezpłatnym trzyletnim abonamentem aktualizacji.

Zamów Toyotę C-HR przez internet
Po raz pierwszy przedsprzedaż nowej Toyoty odbywa się nie tylko w sieci dilerskiej, ale również przez dedykowaną stronę internetową http://toyota.pl/c-hr, która rusza 1 września. Oficjalna sprzedaż modelu C-HR ma się rozpocząć w roku 2017, ale już dziś klienci mają możliwość składania przez internet zamówień, gwarantujących łatwą i szybką dostępność auta. By zarezerwować samochód, wystarczy wpłacić zaliczkę, otrzymując gwarancję, że jeśli zamówione w ten sposób do Polski auto nie będzie spełniać oczekiwań nabywcy – może zostać zwrócone, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.

Pierwszy taki crossover
Toyota C-HR powstała, aby się wyróżniać – zarówno na tle segmentu crossoverów, jak i w gamie modeli marki. Compact Hybrid Revolution (C-HR) odzwierciedla determinację Akio Toyody, prezydenta Toyota Motor Corporation, aby dać więcej swobody stylistom i inżynierom. Ich kreatywność zaowocowała przyciągającym wzrok designem i bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi.

Toyota C-HR tylko w niewielkim stopniu różni się od samochodów koncepcyjnych, które podbiły serca publiczności na targach w Paryżu w 2014 roku i we Frankfurcie w roku 2015. Nadwozie łączy smukłą linię coupé z muskularną dolną częścią i wyrazistym przodem, wprowadzając do segmentu crossoverów nowy styl.

Nowa platforma TNGA (Toyota New Global Architecture) zapewniła projektantom dużą elastyczność w zakresie designu, napędów i dynamiki. Dzięki temu C-HR wnosi nową jakość i świeżość do mocno zunifikowanego segmentu crossoverów.

C-HR jest efektem globalnej współpracy między centrami projektowymi Toyoty na trzech kontynentach. Oryginalną stylistykę zewnętrzną opracowało kalifornijskie studio projektowe Calty Design Research.

Samochód jest pozycjonowany pomiędzy modelami Auris i RAV4. Oparty na platformie segmentu C crossover ma nadwozie o szerokości 1,79 m, długości 4,35 m i rozstawie osi 2,64 m - tylko 2 cm mniejszym, niż Toyota RAV4. Toyota C-HR jest jednym z największych crossoverów, pod względem wymiarów zewnętrznych zbliżonym do Nissana Quashquai czy Renault Kadjar. Ma przy tym duży bagażnik o pojemności typowej dla aut kompaktowych – 377 l to o 17 l więcej, niż w Toyocie Auris hatchback.

Dynamika niespotykana dotąd w crossoverach
Model C-HR dysponuje hybrydowym układem napędowym najnowszej generacji, dzięki któremu emisja CO2 wynosi 85 g/km, zaś zużycie paliwa 3,7 l/100 km, co jest poziomem nie do pobicia w tym segmencie aut.

Nowy hybrydowy układ napędowy, który C-HR dzieli z nowym Priusem, zapewnia moc 122 KM. Jest przy tym lżejszy, bardziej efektywny i ma większą wydajność, niż jego poprzednik w Priusie 3. generacji. Sprawność cieplna silnika benzynowego została podniesiona do 40% – to rekordowo wysoka wydajność dla jednostki benzynowej.

Toyota C-HR jest też dostępna z nowym silnikiem 1,2 Turbo o mocy 116 KM (85 kW) i momencie obrotowym 185 Nm, który zadebiutował w modelu Auris. Silnik wykazuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5,7 l/100 km oraz emisją spalin 128 g/km. Klienci będą mieli do wyboru 6-stopniową manualną skrzynię biegów lub bezstopniową przekładnię CVT, zaprojektowaną pod kątem szybkości reagowania. Skrzynia biegów CVT jest do nabycia w wersjach z napędem na przednią oś lub na 4 koła.

Zadbano w szczególności o charakterystykę układu kierowniczego, a także o ograniczenie oporów ruchu, co sprawia, że Toyota C-HR oferuje wyjątkową precyzję prowadzenia wśród crossoverów. Ograniczenie przechyłów nadwozia, które zwykle w większym stopniu dotyczą wysokich samochodów, poprawia komfort jazdy. Nawet na wysłużonych drogach samochód zachowuje wyjątkową stabilność i precyzję.

Nikt nie pozostanie obojętny: fascynujące nadwozie i wnętrze
Wyrazista stylistyka C-HR wprowadza na rynek crossoverów nową dynamikę i emocje. Wersja produkcyjna jest wyjątkowo wierna samochodowi koncepcyjnemu, który przyciągnął uwagę prasy i publiczności.

Nadwozie zostało zaprojektowane według koncepcji stylistycznej Sensual Speed-Cross i nawiązuje do szlifowanego diamentu. Wyraźnie zarysowane nadkola podkreślają jego mocną, dynamiczną sylwetkę.

Przód samochodu w nowy sposób rozwija koncepcje stylistyczne Under Priority i Keen Look. Przesunięcie czarnych listew progowych w kierunku przedniego i tylnego koła oraz oś boczna, która przebiega od przodu do tyłu, podkreślają dynamiczną, „uniesioną” sylwetkę auta. Kolejnymi elementami nawiązującej do coupé stylistyki modelu C-HR są ukryte klamki tylnych drzwi, które zintegrowano ze słupkiem C, oraz wyraziście opływowa linia dachu, przechodząca z tyłu w duży strukturalny spoiler. W części tylnej ze smukłą kabiną zintegrowana jest klapa pojemnego bagażnika. Kabina kontrastuje tym samym z wyraźnie rozszerzającymi się błotnikami, nadającymi nowemu crossoverowi solidny i niezwykle mocny wygląd.

Wnętrze jest realizacją nowej koncepcji stylistycznej Sensual Tech, łączącej funkcjonalność nowoczesnych technologii z najwyższą jakością materiałów i inspirującym stylem. Projekt przestronnej kabiny jest skoncentrowany na komforcie kierowcy. C-HR będzie konkurował na rynku m.in. z crossoverami marek premium, dlatego Toyota postawiła na uzyskanie możliwie najwyższej jakości sensorycznej wnętrza. Aby zachować stylistyczną kontynuację wnętrza i karoserii, motyw diamentu został wykorzystany m.in. w wyglądzie przełączników, wewnętrznej strony drzwi, głośników JBL, a nawet podsufitki. O wysokiej jakości wykończenia decydują unikalne materiały, w tym gładka, luksusowa skóra Nappa, panele w kolorze Piano Black i satynowo-srebrne zdobienia. Odcień niebieskich podświetleń dobrano tak, by tworzyć harmonijną całość, nawet gdy odbija się od powierzchni w innym kolorze.

We wrześniu rozpoczyna się przedsprzedaż modelu. Oficjalna premiera będzie miała miejsce w styczniu 2017, ale pierwsze auta trafią do klientów którzy zamówią samochód w ofercie przedsprzedażowej przed końcem tego roku.

(Materiał promocyjny)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Konecki24.pl




Reklama
Wróć do