XX edycja Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” została zakończona.
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” został zakończony na etapie powiatowym.
Polski Związek Piłki Nożnej uczynił to w trosce o zdrowie dzieci, trenerów oraz rodziców. Do tego zdania przychylili się główny sponsor, firma Tymbark oraz brązowy sponsor firma Electrolux.
20-lecie największego Turnieju piłkarskiego dla dzieci w Europie miało wyglądać zupełnie inaczej. Od początku trwania jubileuszowej edycji przygotowywano wiele atrakcji, żeby ją uświetnić. Po raz pierwszy w historii rozgrywek powołano grono kilkunastu Ambasadorów. Ponadto już na pierwszym etapie rozgrywek każdy z uczestników otrzymał medal, będący pamiątką i mobilizacją do dalszego rozwoju.
To tylko część z zaplanowanych atrakcji. Pozostałe w przyszłorocznej, XXI edycji. Organizatorzy do końca czekali z decyzją i wierzyli, że uda się przezwyciężyć ogólnoświatową pandemię COVID-19, a co za tym idzie rozegrać finały wojewódzkie, a później finał ogólnopolski Turnieju. Sytuacja w dalszym ciągu jest jednak trudna do przewidzenia, a zdrowie uczestników jest priorytetem dla Organizatora i Sponsorów.
Organizatorzy zapewniają, że swoją energię ze zdwojoną siłą włożą w organizację XXI edycji Turnieju. Szczegółowe informacje na temat jej harmonogramu i startu zapisów zostaną podane w oddzielnych komunikatach za pośrednictwem mediów społecznościowych „Piłka dla wszystkich” oraz strony internetowej www.zpodworkanastadion.pl
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” nadal będzie się rozwijał, o czym świadczy przedłużenie przez Polski Związek Piłki Nożnej i firmę Tymbark o kolejne 4 lata współpracy przy Turnieju na mocy podpisanej w marcu nowej umowy.
DAK
Fot. archiwum organizatora
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie