Reklama

Znów bliżej do gazowni

18/05/2020 07:45

Od piątku, 15 maja br. klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą korzystać ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta (BOK).


Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, ze względu na aktualną sytuację epidemiczną.


Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny obowiązują szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba Klientów przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy posiadają indywidualne środki ochrony, takie jak maseczki, rękawiczki i przyłbice. Na miejscu klienci muszą obowiązkowo dezynfekować ręce.


Na stanowiskach związanych z obsługą są ekrany ze szkła akrylowego. Ponadto klienci poruszają się w specjalnie wyznaczonych strefach, których strzegą linie lub barierki. Nie działają kolejkomaty i infokioski, nie ma ulotek, a miejsca zabaw dla dzieci są zamknięte. Klienci używają długopisów, które po użyciu będą wrzucane do specjalnych skrzynek. Po całym dniu trafią do dezynfekcji, aby mogły być ponownie użyte.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Konecki24.pl




Reklama
Wróć do