
Służą przede wszystkim jako plan obiektu. Są też w stanie wskazać klientowi najkrótszą drogę do poszukiwanego przez niego punktu. Infokioski na dobre zadomowiły się już w sklepach wielkopowierzchniowych czy dużych centrach komunikacyjnych: dworcach autobusowych, kolejowych czy lotniskach. Jednak wciąż pojawiają się nowe pomysły na ich wykorzystanie. O najciekawszych zastosowaniach kiosków wielofunkcyjnych opowiedzą nam fachowcy z firmy Veraco.
Rozwój technologii otwiera takie furtki, o jakich wcześniej nikomu się nie śniło. To zmienia zachowania konsumentów diametralnie. Ci wręcz zaczynają oczekiwać wdrożenia wygodnych rozwiązań. Tym bardziej, że dobrej jakości infokiosk przestały być wyposażeniem luksusowym. Na zakup i przystosowanie takiego urządzenia do własnych potrzeb spokojnie mogą pozwolić sobie nawet pojedyncze, niewielkie sklepy. Do czego dokładnie je wykorzystują?
W restauracjach sprawdzają się do składania zamówień. Nie trzeba podchodzić do kasy, by składać zamówienie. Wystarczy wybrać odpowiednie pozycje z menu i wskazać numer stolika. Co równie istotne, możliwa jest integracja infokiosku z terminalem płatniczym. Klientom pozostaje tylko zająć miejsca i zająć się rozmową w oczekiwaniu na zamówione dania. A kiedy nikt nie stoi przy ekranie, kioski informacyjny zamienia się w nośnik reklamowy. Równie dobrze posłuży autopromocji, co zapewni dodatkowy przychód przez wynajem partnerom zewnętrznym.
Zarówno organizowanych w danym obiekcie, jak też innych miejscach w mieście. Im więcej osób dowie się o danej imprezie, tym większa szansa na więcej niż przyzwoitą frekwencję. Infokiosk ma tę zasadniczą przewagę nad plakatem, że z zaprezentowaniem spotu promocyjnego nie będzie żadnego problemu. Tutaj trzeba zwrócić uwagę, żeby warstwa audio nie była zbyt donośna. Owszem, część kiosków informacyjnych ma głośniki – ale tylko jeżeli posiada funkcję asystenta głosowego dla osób niewidomych i niedowidzących. Takie rozwiązania wprawdzie dopiero czekają na upowszechnienie, ale zdaniem ekspertów z Veraco to tylko kwestia czasu. Moc sprzętu wymaga jednak opracowania specjalistycznego oprogramowania, które poprawnie zinterpretuje polecenia. A im bardziej nowatorska funkcja, tym więcej testów potrzeba do uzyskania zadowalających efektów.
(Artykuł promocyjny)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie