Reklama

Więcej niż interaktywne drogowskazy. Jak jeszcze wykorzystać możliwości infokiosków?

Służą przede wszystkim jako plan obiektu. Są też w stanie wskazać klientowi najkrótszą drogę do poszukiwanego przez niego punktu. Infokioski na dobre zadomowiły się już w sklepach wielkopowierzchniowych czy dużych centrach komunikacyjnych: dworcach autobusowych, kolejowych czy lotniskach. Jednak wciąż pojawiają się nowe pomysły na ich wykorzystanie. O najciekawszych zastosowaniach kiosków wielofunkcyjnych opowiedzą nam fachowcy z firmy Veraco.

Multimedialne kioski świetnie sprawdzą się w prezentowaniu reklam

Rozwój technologii otwiera takie furtki, o jakich wcześniej nikomu się nie śniło. To zmienia zachowania konsumentów diametralnie. Ci wręcz zaczynają oczekiwać wdrożenia wygodnych rozwiązań. Tym bardziej, że dobrej jakości infokiosk przestały być wyposażeniem luksusowym. Na zakup i przystosowanie takiego urządzenia do własnych potrzeb spokojnie mogą pozwolić sobie nawet pojedyncze, niewielkie sklepy. Do czego dokładnie je wykorzystują?

W restauracjach sprawdzają się do składania zamówień. Nie trzeba podchodzić do kasy, by składać zamówienie. Wystarczy wybrać odpowiednie pozycje z menu i wskazać numer stolika. Co równie istotne, możliwa jest integracja infokiosku z terminalem płatniczym. Klientom pozostaje tylko zająć miejsca i zająć się rozmową w oczekiwaniu na zamówione dania. A kiedy nikt nie stoi przy ekranie, kioski informacyjny zamienia się w nośnik reklamowy. Równie dobrze posłuży autopromocji, co zapewni dodatkowy przychód przez wynajem partnerom zewnętrznym.

Infokioski mogą pokazywać zapowiedzi najważniejszych eventów zaplanowanych w okolicy

Zarówno organizowanych w danym obiekcie, jak też innych miejscach w mieście. Im więcej osób dowie się o danej imprezie, tym większa szansa na więcej niż przyzwoitą frekwencję. Infokiosk ma tę zasadniczą przewagę nad plakatem, że z zaprezentowaniem spotu promocyjnego nie będzie żadnego problemu. Tutaj trzeba zwrócić uwagę, żeby warstwa audio nie była zbyt donośna. Owszem, część kiosków informacyjnych ma głośniki – ale tylko jeżeli posiada funkcję asystenta głosowego dla osób niewidomych i niedowidzących. Takie rozwiązania wprawdzie dopiero czekają na upowszechnienie, ale zdaniem ekspertów z Veraco to tylko kwestia czasu. Moc sprzętu wymaga jednak opracowania specjalistycznego oprogramowania, które poprawnie zinterpretuje polecenia. A im bardziej nowatorska funkcja, tym więcej testów potrzeba do uzyskania zadowalających efektów.

(Artykuł promocyjny)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Konecki24.pl




Reklama
Wróć do