
W gminie Stąporków trwa akcja usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu posesji.
W związku z tym urzędnicy z Referatu Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Stąporkowie wydali stosowną informację dotyczącą wniosku o dofinansowanie usuwania azbestu.
Informacja
Referat Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Stąporkowie informuje, że termin składania wniosków o dofinansowanie na realizację prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu posesji położonych w obrębie Gminy Stąporków mija 29 lutego 2024 r.
Dofinansowanie nie obejmuje kosztów zakupu materiałów na nowe pokrycia dachowe. Działania te są zgodne z przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie (...). Prosimy zatem wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z dofinansowania odbioru i/lub demontażu wyrobów zawierających azbest o niezwłoczne złożenie przedmiotowego wniosku. Wnioski należy składać w pok. 33 lub 34 Urzędu.
Wnioski można pobrać na stronie Urzędu Miejskiego w Stąporkowie (zakładka: Dla mieszkańca - Ochrona środowiska - Program usuwania azbestu). Wszelkie informacje można uzyskać pod nr tel. 41 374 32 26 lub 41 374 32 27.
Fot. archiwum
Zdjęcie ilustracyjne
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie