
Telefonicznie przekonywał klientkę, że w banku wystąpił problem z jej kontem po ostatnim przelewie. Kobieta...
Do 19-letniej klientki jednego z banków z powiatu koneckiego, zatelefonował mężczyzna - jak się przedstawił - pracownik banku.
Usilnie próbował przekonać dziewczynę, że pojawił się problem z przelewem, który ona miał wykonać na konto. Po chwili wyszło na jaw, że taka sytuacja z przelaniem pieniędzy wcale się nie odbywała. Kobieta nie dała się zwieść sugestiom pracownika banku.
Policjanci ostrzegają i proszą o czujność w przypadku rozmów z osobami podającymi się za pracowników banku, nawet jeśli numer z którego telefonują w telefonie wyświetla się BANK.
- Każda rozmowa, w której pada żądanie, sugestia o przelanie, przekazanie pieniędzy bądź podania informacji o naszym koncie, koniecznie należy zweryfikować. Najlepiej udać się do banku. Jeżeli bankowcy nie będą mieli żadnych informacji o problemach z naszym kontem, czym prędzej trzeba powiadomić policję - instruuje st. sierż. Marta Przygodzka, oficer prasowy koneckich policjantów.
Postępowanie w tej sprawie prowadzi policja.
MAK
Fot. archiwum
Zdjęcie ilustracyjne
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie