Reklama

Co podlega ubezpieczeniu?

23/10/2018 12:10
Ubezpieczenie towaru to jeden z najważniejszych elementów, na które należy zwrócić uwagę już przy jego zakupie. Jeśli produkt nie posiada ubezpieczenia, istnieje możliwość wykupienia go dodatkowo. Firma Gadget cover proponuje ubezpieczenie towaru w wielu aspektach.

 

Kiedy towar podlega ubezpieczeniu?

 

Ubezpieczenie gadżetu obejmuje koszty naprawy, gdy jest on całkowicie zepsuty, a zniszczeniu uległ w wyniku wypadku. W takim wypadku gadżet zostaje naprawiany, a jeśli nie istnieje możliwość całkowitej naprawy zostaje on zamieniony i klient otrzymuje nowy przedmiot. W przypadku kradzieży firma również wymienia przedmiot. 

Jeśli towar zostanie zgubiony lub przypadkowo utracony, również podlega wymianie. 

W razie awarii gadżetu, zostanie ona naprawiona lub przedmiot zostanie wymieniony. Należy pamiętać, że z wymiany wyłączone są komputery i laptopy. Kolejnym ważnym punktem jest uszkodzenie produkty w wyniku zalania. W takim wypadku zostanie on naprawiony. Jeśli nie da się usunąć usterki i przedmiot w dalszych ciągu nie będzie sprawny, zostanie wymieniony. 

 

W przypadku zagubienia lub kradzieży telefonu komórkowego, klientowi zostaną zwrócone poniesione koszty. Maksymalna kwota, podlegająca zwrotowi opisana jest w regulaminie na  https://www.gadget-cover.com/mobile-phone-insurance .

 

W przypadku uszkodzenia gadżetu przez stronę trzecią, firma dokona jego naprawy lub wymiany na nowy. Za osoby trzecie nie uważa się najbliższą rodzinę klienta. Gwarancja naprawy i wymiany telefonu obejmuje terytorium Wielkiej Brytanii oraz Irlandii Północnej. Gwarancja w innych miejscach wynosi 180 dni w okresie całych 12 miesięcy od daty zakupu. Wymiana następuje tylko w wypadkach, opisanych w regulaminie. Regulamin wymiany i naprawy produktów znajduje się na stronie internetowej Gadget cover.

 

Warunki naprawy, wymiany i zwrotu kosztów?

 

Składki ubezpieczeniowe powinny być opłacane terminowo, zgodnie z ustalonym harmonogramem. Klient jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy o ubezpieczeniach społecznych. Kupujący powinien również udzielać rzetelnych odpowiedzi na pytania firmy, wymienione w deklaracji. Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować   o jakichkolwiek zmianach w deklaracji, które miały miejsce po jej pierwotnemu wypełnieniu. Brak informacji, dotyczących zmian w deklaracji i mających wpływ na działanie polisy może skutkować zakończeniem ważności ubezpieczenia. W takim wypadku kupujący nie ma prawa do roszczeń, dotyczących zakupionych towarów. 

 
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Konecki24.pl




Reklama
Wróć do