
Wójt Gminy Fałków ogłosił nabór wniosków na usuwanie odpadów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Fałków w 2020 r. Wnioski przyjmowane są do 16 marca br.
Gmina Fałków zamierza ubiegać się o pieniądze z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na realizację ww. przedsięwzięcia. W związku z tym niezbędne jest wcześniejsze określenie listy wnioskodawców, ilości wyrobów azbestowych oraz szacunkowych kosztów realizacji zadania. Sposób realizacji wniosków będzie jednak uzależniony od wielkości dofinansowania pozyskanego przez Gminę w 2020 r.
O pomoc mogą ubiegać się osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Fałków.
- W ramach zadania planujemy dofinansować koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem pokryć dachowych z eternitu oraz usunięciem materiałów zawierających azbest składowanych na posesjach - mówi Henryk Konieczny, wójt Fałkowa.
Odbioru, transportu i przekazania do utylizacji dokona firma wybrana przez wójta gminy w trybie zapytania ofertowego. Wnioski przyjmowane są w Urzędzie Gminy Fałków do dnia 16 marca br. Druki wniosków wraz z załącznikami można pobrać w Urzędzie Gminy Fałków (pokój nr 101) lub ze strony internetowej (http://www.bip.falkow.pl/index.php?id=357). Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Fałków, można uzyskać pod nr tel.: 44 787 35 35.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie